سیستم
نوبت دهی و مدیریت صف
پیوند محصول دیگری از این شرکت می باشد که به صورت حضوری عملیات نوبت دهی
بهمشتری را امکان پذیر ساخته و با روشی بسیار ساده ولی موثر و کم هزینه می
تواند در مراکز مختلف استقرار یافته و فرآیند ارائهخدمات به مشتریان را پشتیبانی و به آن نظم بخشیده و سازمان را از نتایج
مفید
آن بهره مند نماید.
از نتایج اجرای این
سیستم می توان به موارد زیر اشاره نمود: ◊ کاهش
فشار و استرس
های کاری و در نتیجه افزایش بهره وری کارمندان. ◊ رسیدگی
عادلانه به درخواست های مشتریان و در نتیجه افزایش میزان رضایتمندی.
مراکزی که امکان استقرار
سیستم در آنها وجود دارد عبارتند از: ◊ ادارات
مختلف با فرآیند ارایه
تعدادی خدمت به مراجعه کنندگان توسط چندین کارمند. ◊ مراکز
پذیرش و درمان در بیمارستان ها و درمانگاه ها. ◊ مراکز
پذیرش پر ازدحام مانند دفاتر خدماتی، مراکز ثبت نام، فروشگاه ها
و رستوران ها. ◊ پایانه
های کنترل ورود و خروج بار و کالا.
برخی از ویژگی های سیستم عبارتند از :
◊
نمایش
اطلاعات شماره های فراخوان شده بر روی نمایشگر مرکزی از نوع مانیتور یا
تلویزیون. ◊ امکان
افزودن نمایشگر رقمی برای هر کدام از باجه ها. ◊ دارای
نرم افزار مدیریتی نسخه سرور. ◊ دارای
نرم افزار نسخه کلاینت جهت فراخوانی هر کدام از باجه ها. ◊ چاپ
گرافیکی برگه نوبت. ◊ پشتیبانی از شش صف و هجده باجه.
امکان سفارشی سازی سیستم برای سازمان هایی که عملیات رسیدگی به مشتری در
آنها خارج از پوشش سیستم باشد،
وجود خواهد داشت.