سیستم نوبت دهی و مدیریت صف

صفحه ابتدا

سیستم نوبت دهی و مدیریت صف پیوند محصول دیگری از این شرکت می باشد که به صورت حضوری عملیات نوبت دهی به مشتری را امکان پذیر ساخته و با روشی بسیار ساده ولی موثر و کم هزینه می تواند در مراکز مختلف استقرار یافته و فرآیند ارائه خدمات به مشتریان را پشتیبانی و به آن نظم بخشیده و سازمان را از نتایج مفید آن بهره مند نماید.
 

سیستم نوبت دهی و مدیریت صف


از نتایج اجرای این سیستم می توان به موارد زیر اشاره نمود:
   ◊  کاهش فشار و استرس های کاری و در نتیجه افزایش بهره وری کارمندان.
   ◊  رسیدگی عادلانه به درخواست های مشتریان و در نتیجه افزایش میزان رضایتمندی.



شماتیک آلگوریتم نوبت دهی
 

مراکزی که امکان استقرار سیستم در آنها وجود دارد عبارتند از:
   ◊  ادارات مختلف با فرآیند ارایه تعدادی خدمت به مراجعه کنندگان توسط چندین کارمند.
   ◊  مراکز پذیرش و درمان در بیمارستان ها و درمانگاه ها.
   ◊  مراکز پذیرش پر ازدحام مانند دفاتر خدماتی، مراکز ثبت نام، فروشگاه ها و رستوران ها.
   ◊  پایانه های کنترل ورود و خروج بار و کالا.


برخی از ویژگی های سیستم عبارتند از :

   ◊ 
نمایش اطلاعات شماره های فراخوان شده بر روی نمایشگر مرکزی از نوع مانیتور یا تلویزیون.
   ◊  امکان افزودن نمایشگر رقمی برای هر کدام از باجه ها.
   ◊  دارای نرم افزار مدیریتی نسخه سرور.
   ◊  دارای نرم افزار نسخه کلاینت جهت فراخوانی هر کدام از باجه ها.
   ◊  چاپ گرافیکی برگه نوبت.
   ◊  پشتیبانی از شش صف و هجده باجه.

امکان سفارشی سازی سیستم برای سازمان هایی که عملیات رسیدگی به مشتری در آنها خارج از پوشش سیستم باشد،
وجود خواهد داشت.

www.nobatpardaz.ir

در زیر نمونه ای از صدای فراخوانی مشتری قرار داده ایم.